- Meddelanden
- 1 410
- Mottagna reaktioner
- 1 005
- Poäng
- 837
Euro men det står ju välj belopp i SEK
Min Skrill är fast inställd på Euro av någon anledning, har du svenska bör du givetvis köra det istället.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Euro men det står ju välj belopp i SEK
PFC vill du ska godkänna via BankID.Det står liksom confirm i mobile app och klicka sen på Done ??? Vaddå jag är ju redan inne i mobile app
Tack ska testaPFC vill du ska godkänna via BankID.
Tycker att kortet är kanon! Men använder som ett kort och inte för att få ut pengar kontant.Undrar just vad som funkar med detta rätt dåliga kort. Har lagt upp kortet hos paypal och skulle genomföra ett köp via paypal då mastercard inte fanns som alternativ. Alltså ingen överföring till mitt bankkonto utan ett köp och det går inte. Har dom spärrat paypal? Märkligt kreditkort.
Du är bäst . Det funkade nu när jag gick i. På mobils bank id. Nu finns Pw garns hos Skrill hur gör jag sen är det whithdrawl för o få de till mitt kontoPFC vill du ska godkänna via BankID.
Fick in pengarna påMin Skrill är fast inställd på Euro av någon anledning, har du svenska bör du givetvis köra det istället.
Va men nu står det ju att jag har 9000 Linus på pfc fast jag bara hade kredit på
5000????
Det har säkert sina fördelar.Tycker att kortet är kanon! Men använder som ett kort och inte för att få ut pengar kontant.
Väldigt billigt och aldrig ngt krabb med det.
Och 20.000 att använda genom creditsafe är helt ok med
Tack stämmer där står det 4500kr . Men hur för jag över från Skrill du som kan ? Går ju inte med Bank transfer . Är det trustly eller instans bank Transfer jag ska ta ?Det står inte minus, det är bara att tidigare köpet du försökte på PFC står kvar som ett köp på den här månaden. Går du in på flexkrediten ser du hur mycket som är utnyttjat.
Tack stämmer där står det 4500kr . Men hur för jag över från Skrill du som kan ? Går ju inte med Bank transfer . Är det trustly eller instans bank Transfer jag ska ta ?
Fast det går ju står direkt bank transfer is currently not avaleible. Det är därför jag undrar . Finns ingenstans där jag kan lägga in mitt bank konto var gör man det ?Dunno. Det är bank transfer jag kör, har redan lagt in min bank där så det var bara ett knapptryck för mig. :/
Fast det går ju står direkt bank transfer is currently not avaleible. Det är därför jag undrar . Finns ingenstans där jag kan lägga in mitt bank konto var gör man det ?
Men jag har ju Skrill i appen var ska jag gå in menar du ?Jag hade samma problem som du men när jag gick in på skrill genom webbläsare så kunde jag lägga in mitt bankkonto. Sedan fanns det inlagt i appen
Ja hittade men då frågas de efter Iban o Swift a gav du det då ?
Ja hittade men då frågas de efter Iban o Swift a gav du det då ?
Tack gjorde det nu så nu är det klart men står ändå transaktion till failedDet gjorde jag när jag fixade om jag minns rätt. Kan kika mer inatt när jag kommer hem från jobbet.
Har du trustly som alt så använd det, brukar gå på minuter dåTack gjorde det nu så nu är det klart men står ändå transaktion till failed
Eller om du inte har spelproblem eller haft så sätt in via videoslots och sen ta ut via trustly går på 5 min om skrill inte gårHar du trustly som alt så använd det, brukar gå på minuter då
Ok men nu har jag ju lagt in bank konto ? Inte whitdrawl då ?Har du trustly som alt så använd det, brukar gå på minuter då
Jag fattade inte hur skrill funkar men tur att jag hann använda betalo.Ja det skulle vara förvånande.![]()
Hade du oxå så att ditt konto blev låst och de ville att du skannade en bild påTack gjorde det nu så nu är det klart men står ändå transaktion till failed