- Meddelanden
- 5
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 7
Vid uppdateringen i mitten på aprilOm den registrerade 1 mars när försvinner den ifrån uc då?
Vid uppdateringen i mitten på aprilOm den registrerade 1 mars när försvinner den ifrån uc då?
Om du avslutat kreditkort så den kvar i upplysning som historiskt i 12 mån ingen kan se den bara du ser den.En fråga, jag betalde av ett kreditkort som jag också avslutade för 4 veckor sedan. Men det står kvar på minuc. krediten men nyttjat 0. Är det inte riktigt avslutat då eller försvinner det sen?
Jaha så de tar så lång tid ..Vid uppdateringen i mitten på april
Mellan 15-20 i v månadNär sker uc uppdateringen?
Så stört.. ett kreditupplysningsföretag som ska bedöma om du är kreditvärdig bla bla och den hemsidan krånglar hela tiden. Jätte braSidan ligger nere för mig just nu
Sidan ligger nere för mig just nu
Sjukt land. Att sånt skit tjänst som manipulerar allt och styr befolkningens ekonomi, liv och framtiden, med en helt dum sjuk kalkyl också när det gäller betyg tex.
Hur kan det vara så? Hur kan vi bara svälja och acceptera detta?
Det är faktiskt sjukt att en så instabil tjänst får diktera och bestämma över människors livSå stört.. ett kreditupplysningsföretag som ska bedöma om du är kreditvärdig bla bla och den hemsidan krånglar hela tiden. Jätte bra![]()