• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Emraa123

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Mars 2021
Meddelanden
211
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
En fråga, jag betalde av ett kreditkort som jag också avslutade för 4 veckor sedan. Men det står kvar på minuc. krediten men nyttjat 0. Är det inte riktigt avslutat då eller försvinner det sen?
Om du avslutat kreditkort så den kvar i upplysning som historiskt i 12 mån ingen kan se den bara du ser den.
 

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Sidan ligger nere för mig just nu

Sjukt land. Att sånt skit tjänst som manipulerar allt och styr befolkningens ekonomi, liv och framtiden, med en helt dum sjuk kalkyl också när det gäller betyg tex.
Hur kan det vara så? Hur kan vi bara svälja och acceptera detta?
 

Pepparkvarn

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
11 April 2019
Meddelanden
303
Mottagna reaktioner
155
Poäng
347
Sjukt land. Att sånt skit tjänst som manipulerar allt och styr befolkningens ekonomi, liv och framtiden, med en helt dum sjuk kalkyl också när det gäller betyg tex.
Hur kan det vara så? Hur kan vi bara svälja och acceptera detta?
Så stört.. ett kreditupplysningsföretag som ska bedöma om du är kreditvärdig bla bla och den hemsidan krånglar hela tiden. Jätte bra:tummen:
Det är faktiskt sjukt att en så instabil tjänst får diktera och bestämma över människors liv
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp