• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Ahmed84

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
22 Oktober 2017
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
46
Poäng
157
Samma för mig, mitt hade sjunkit från 7,3% till 3,8%. Nu när jag kollade var det tillbaka på 7,3%. :( Jag som var så glad! :(

Nån mer?
Det hade hänt med mig också förra månaden
Du ska uppdatera den eller låt den vara
Den blir uppdaterat om ett par dagar automatiskt
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

erik23

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
737
Mottagna reaktioner
377
Poäng
487
Förra veckan försvann 1st upplysning på mig och idag försvann 2 st till men hände inte ett skit på betyget...

Så fruktansvärt tråkigt, hade ju varit kul om det minskat lite iallafall så man ser att man är påväg åt rätt håll...
Så förfrågningarna verkar ju påverka Nada egentligen när dem försvinner men däremot när man får dem så ökar betyget....
 

hopeless

Viktig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
5 Augusti 2018
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
71
Poäng
196
Förra veckan försvann 1st upplysning på mig och idag försvann 2 st till men hände inte ett skit på betyget...

Så fruktansvärt tråkigt, hade ju varit kul om det minskat lite iallafall så man ser att man är påväg åt rätt håll...
Så förfrågningarna verkar ju påverka Nada egentligen när dem försvinner men däremot när man får dem så ökar betyget....
Dem påverkar när de försvinner också men i olika stor grad. Plus att det kommer inte synas förens nästa uppdatering troligtvis....Så var det för mig varje fall
 

erik23

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
737
Mottagna reaktioner
377
Poäng
487
Dem påverkar när de försvinner också men i olika stor grad. Plus att det kommer inte synas förens nästa uppdatering troligtvis....Så var det för mig varje fall

Aha jag trodde det skulle synas direkt.
Men det förklarar ju lite, för 3st borde ju påverka lite kan man tycka.
 

Laika

V.I.P
Poäng: 437
Blev medlem
20 Maj 2017
Meddelanden
364
Mottagna reaktioner
282
Poäng
437
Dem påverkar när de försvinner också men i olika stor grad. Plus att det kommer inte synas förens nästa uppdatering troligtvis....Så var det för mig varje fall
Tror upplysningar som försvinner ger utslag direkt (om det ger utslag). Men det beror på hur många du har kvar +andra förhållanden med ekonomin. Har du tex 18 ff varav 10 st senaste månaderna och 2 försvinner så kanske det inte gör så mycket med scoren. Sen ibland så fattar man ju ingenting av scoren ändå trots att man tror att man vet vad som påverkar :)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Liten förändring även på betyget.

UC Risk : 6.6%
UC Score : 532
 

Ahmed84

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
22 Oktober 2017
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
46
Poäng
157
En ff till försvann idag men fortfarande oförändrat
0,1 i risk;)
745 score;)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp