Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Har inte fått några erbjudanden från Lendo ännu så ringde och kollade om jag borde sökt lägre. Men det var "strul" på UC berättade han så det var därför. Med andra ord hann jag nog inte igenom men grattis till er som gjorde det :-)

31 maj till och med.
Konstigt, jag har fortfarande allt på 30 april... Dock är alla mina skulder avbetalda så det är kanske det som tar tid? Har tex remember lån på 387k som är avbetalt men som står uttnyttjad 387k från 30 april. Totalt 900k i skulder som jag betalade av i början av maj.

Konstigt, jag har fortfarande allt på 30 april... Dock är alla mina skulder avbetalda så det är kanske det som tar tid? Har tex remember lån på 387k som är avbetalt men som står uttnyttjad 387k från 30 april. Totalt 900k i skulder som jag betalade av i början av maj.
Har också från april

Tycker detta är sjukt dåligt om jag ska vara ärlig..
Tänk om man inte har koll på vad man har för betyg och slänger in en ansökan på en halv mille och får dåliga erbjudanden för att betyget har gått upp flera procent pga en bugg....

Tycker UC strular väldigt mycket och känns väldigt oseriöst.

Och min har stått stilla hela dagen, har nog uppdaterat 100ggr, men händer inte ett skit på minuc, däremot kreddy har förändrats..

Ingen update hos mig heller

Min UC har uppdaterats men nya uppgifter från 31/5. Credway nollat och gick från 3,3% till 0,6%. Känns otroligt bra om detta håller i sig. Äntligen samlingslån!!

Fortfarande inte uppdaterat för mig. Står April...

Gå igenom Kreddy-Appen. Där var det uppdaterat men inte hos UC.

Ja den var ju intressant... Jag har 2,96 på Min UC och 4,5 på Kreddy, så jag hoppas att Kreddy är lite missvisande... :/

Mitt Balanzia-lån på 150k syns inte på Kreddy, borde inte det stå med under lån/krediter?

Hos mig står Balanzia med. Dom verkar ha buggar som fan, bör fixa sig under dagen.

Så ser det ut på min uppdatering. Precis som det ska göra!

Bilagor

• 1C2ECE7D-B577-4CD1-B5DF-57D084CA7EDE.webp
    1C2ECE7D-B577-4CD1-B5DF-57D084CA7EDE.webp
    10.3 KB · Visningar: 211
Tog och började med kreditkollen igen. Och såg då att allt var uppdaterat för mig. Hamnade på 2.24 i betyg när 44 tkr av 60 tkr på kreditkortet betalt.

Så tog iväg en ansökan på lendo och advisa på max belopp på max tid. Fick bra erbjudan på remeber dock räntan på 14%. Hade behövts runt 200 tkr men fick erbjudan på 400 tkr. Slog till utan att vänta ut att alla banker. För ivrig. Men detta gör så att jag kan betala en utbildning samt få ihop några lån och få minst 3000 kr mindre per månad.

Bilagor

• 2D5E78AF-F260-4171-A533-8B4B0FFD7012.webp
    2D5E78AF-F260-4171-A533-8B4B0FFD7012.webp
    13.7 KB · Visningar: 215
För mig var allt uppdaterat för en stund sedan, utom kreditbetyg som jag tror är felaktigt. Nu står det april igen på lånen.
Så UC uppdateringen är inte klar än :(

Nu är Min UC uppdaterad 31 maj står det, och mitt Balanzia-lån är nere på 145 000, vilket borde stämma då det var 147' nånting förra månaden.

Dock står Northmill AB fortfarande kvar, fast jag avslutade min kredit där 16/5. Lite konstigt.

Ingen förändring på betyget.

Tog och började med kreditkollen igen. Och såg då att allt var uppdaterat för mig. Hamnade på 2.24 i betyg när 44 tkr av 60 tkr på kreditkortet betalt.

Så tog iväg en ansökan på lendo och advisa på max belopp på max tid. Fick bra erbjudan på remeber dock räntan på 14%. Hade behövts runt 200 tkr men fick erbjudan på 400 tkr. Slog till utan att vänta ut att alla banker. För ivrig. Men detta gör så att jag kan betala en utbildning samt få ihop några lån och få minst 3000 kr mindre per månad.

Till nästa månad så är kreditkortet helt betalt. Så nu behöver jag inte ansöka om något nytt lån på minst ett år.

Om jag hade 10.000 i beviljad kredit hos Euroloan - & dom sen bestämmer sig helt sonika att sänka den till 5.000.
Jag har ca 9500 utnyttjat där i dagsläget.

Får jag då "prick" i egenskap utav missbrukad kredit?

Damn, om du ska betala 5077 varje månader i 15 år så kommer det kosta dig över 500.000 i ränta och avgifter.........

Om jag hade 10.000 i beviljad kredit hos Euroloan - & dom sen bestämmer sig helt sonika att sänka den till 5.000.
Jag har ca 9500 utnyttjat där i dagsläget.

Får jag då "prick" i egenskap utav missbrukad kredit?

Nej, en sådan måste rapporteras in av företaget. Inget som är automatiskt. Om detta görs, vilket jag inte alls tror, så hade jag klagat till UC och andra.

Hur mycket $ fattas du nu innan det "är lugnt"?

Tror ni betyget kommer försämras efter idag?

Gick från 46 till 9 % inatt

Jag fattar ingenting hur uc o kreddy fungerar har 80 risk på min uc o northmill ab är med credway ,men på kreddy är min risk 35,5 och nortmill är inte med.. och på både min uc och kreddy är krediterna uppdaterat 30 april..

Jag har ingen kontakt i kreddy och uc har inte rört sig. Fortfarande 30 april

Så jävla märkligt att kreddy är uppdaterat men inte www.minuc.se

Min Kreddy är inte uppdaterad men UC är. Från 2,9 till 0,5....om det nu är rätt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp