- Meddelanden
- 49
- Mottagna reaktioner
- 19
- Poäng
- 52
Tror inte det, står det att de är uppdaterade från 30 maj? eller 30 april?
31 maj till och med.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Tror inte det, står det att de är uppdaterade från 30 maj? eller 30 april?
Underbart!!1600 kr mindre.

Konstigt, jag har fortfarande allt på 30 april... Dock är alla mina skulder avbetalda så det är kanske det som tar tid? Har tex remember lån på 387k som är avbetalt men som står uttnyttjad 387k från 30 april. Totalt 900k i skulder som jag betalade av i början av maj.31 maj till och med.
Har också från aprilKonstigt, jag har fortfarande allt på 30 april... Dock är alla mina skulder avbetalda så det är kanske det som tar tid? Har tex remember lån på 387k som är avbetalt men som står uttnyttjad 387k från 30 april. Totalt 900k i skulder som jag betalade av i början av maj.
Har också från april
Min UC har uppdaterats men nya uppgifter från 31/5. Credway nollat och gick från 3,3% till 0,6%. Känns otroligt bra om detta håller i sig. Äntligen samlingslån!!
Ingen Credway uppdaterad!
Ingenting här heller.
Gå igenom Kreddy-Appen. Där var det uppdaterat men inte hos UC.

Nej inte ännu tyvärr.Nån som fått utbetalt, det ni sökt imorse?
Nej stod 2-3 arbetsdagar. Tveksamt om.de kommer innan midsommar...Nån som fått utbetalt, det ni sökt imorse?
Tog och började med kreditkollen igen. Och såg då att allt var uppdaterat för mig. Hamnade på 2.24 i betyg när 44 tkr av 60 tkr på kreditkortet betalt.
Så tog iväg en ansökan på lendo och advisa på max belopp på max tid. Fick bra erbjudan på remeber dock räntan på 14%. Hade behövts runt 200 tkr men fick erbjudan på 400 tkr. Slog till utan att vänta ut att alla banker. För ivrig. Men detta gör så att jag kan betala en utbildning samt få ihop några lån och få minst 3000 kr mindre per månad.
Damn, om du ska betala 5077 varje månader i 15 år så kommer det kosta dig över 500.000 i ränta och avgifter.........Tog och började med kreditkollen igen. Och såg då att allt var uppdaterat för mig. Hamnade på 2.24 i betyg när 44 tkr av 60 tkr på kreditkortet betalt.
Så tog iväg en ansökan på lendo och advisa på max belopp på max tid. Fick bra erbjudan på remeber dock räntan på 14%. Hade behövts runt 200 tkr men fick erbjudan på 400 tkr. Slog till utan att vänta ut att alla banker. För ivrig. Men detta gör så att jag kan betala en utbildning samt få ihop några lån och få minst 3000 kr mindre per månad.
Damn, om du ska betala 5077 varje månader i 15 år så kommer det kosta dig över 500.000 i ränta och avgifter.........

Om jag hade 10.000 i beviljad kredit hos Euroloan - & dom sen bestämmer sig helt sonika att sänka den till 5.000.
Jag har ca 9500 utnyttjat där i dagsläget.
Får jag då "prick" i egenskap utav missbrukad kredit?
Damn, om du ska betala 5077 varje månader i 15 år så kommer det kosta dig över 500.000 i ränta och avgifter.........
Ah, smart! Haha tänkte inte på det.Självklart kommer jag att betala in mer varje månad och sen om ett år söka på nytt om bättre ränta.
tack för tipset, ska ladda ner kreddy appen och se vad som kommer fram därigenomSå jävla märkligt att kreddy är uppdaterat men inte www.minuc.se