• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Mrkoll.se en läskig sanning

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Jag håller verkligen med dig...fick hjärtat i halsgropen när jag läste om denna sidan...i spelmissbrukets dimma 2010 gjorde jag en dum grej på mitt dåvarande jobb och blev åtalad....9 år senare ser jag att vem som helst så enkelt kan leta upp detta. Det är verkligen en begränsad skara som jag själv berättat denna dumhet för. Kändes riktigt obehagligt.
rätt sjukt om det är så då registret blir rent efter 5 år
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Jag som trodde att jag är den enda i huset som får brev fr kfm....
"bor i samma trappuppgång som 32 andra personer och 5 av dessa grannar har betalningsanmärkningar - en av dom har 32 stycken."

där ser man!
Vad skönt att läsa ändå...att man inte är ensam lixom :D
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 078
Mottagna reaktioner
6 660
Poäng
4 477
Vad skönt att läsa ändå...att man inte är ensam lixom :D
eller hur :D
Men nu kommer jag varje gång jag möter ngn i i hissen/porten tänka Är det du som har 32 anmärkningar?;)

ska kanske börja prata med grannarna om anmärkningar och kfm istället för om vädret så man kommer närmare varandra och stärker samhörigheten :rolleyes:
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
rätt sjukt om det är så då registret blir rent efter 5 år
Beror på vad det är för brott, min sambo satt inne för ett dumt brott i ett år, det syns ingenstans längre.. dock 18 år sedan snart
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
eller hur :D
Men nu kommer jag varje gång jag möter ngn i i hissen/porten tänka Är det du som har 32 anmärkningar?;)

ska kanske börja prata med grannarna om anmärkningar och kfm istället för om vädret så man kommer närmare varandra och stärker samhörigheten :rolleyes:
Hahhaha jaaaa bjud på ett glas vin också, får man reda på att någon annan har fler anmärkningar kan det ju tom kännas bra sen :D nä fy va elak jag är
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 078
Mottagna reaktioner
6 660
Poäng
4 477
Hahhaha jaaaa bjud på ett glas vin också, får man reda på att någon annan har fler anmärkningar kan det ju tom kännas bra sen :D nä fy va elak jag är
Man måste ju få skratta åt eländet, det är inte elakt alls :) Bara befriande på ngt sätt.
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Man måste ju få skratta åt eländet, det är inte elakt alls :) Bara befriande på ngt sätt.
Ja verkligen håller med. Brukar säga till syrran när postnord kommer me sin lastbil att dom är på väg till mig me alla räkningar :D
 

brittportmonä

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
14 Juni 2018
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157
I området har man betalningsanmärkningar. Den person som har flest anmärkningar har 185 stycken och 8% (cirka 52 personer) av de som bor här har minst 1 betalningsanmärkning.

651 grannar, här ska pratas kfm och inte väder :)
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 078
Mottagna reaktioner
6 660
Poäng
4 477
I området har man betalningsanmärkningar. Den person som har flest anmärkningar har 185 stycken och 8% (cirka 52 personer) av de som bor här har minst 1 betalningsanmärkning.

651 grannar, här ska pratas kfm och inte väder :)
Grannsamverkan... man skulle kunna hjälpa varandra och gömma undan tillgångar och värdefulla saker när Kfm ringer på hahaha
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 078
Mottagna reaktioner
6 660
Poäng
4 477
snart börjar de väl lägga ut statistik på hur ofta man betalar sina räkningar i tid eller hur ofta man varit sjukskriven senaste året.
Någon sorts Uc fast för beteende. Tänk vad arbetsgivarna skulle jubla över att kunna ta en sån "UC" inför ev anställning.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp