• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Stor skuldsättning trots hög inkomst

linsluzz

Viktig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
28 Maj 2023
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
45
Poäng
146
Behöver inte dina dömande kommentarer, i mitt inlägg framgår det tydligt att jag vet att detta är fel. Om du behöver veta så har bilen egentligen aldrig använts av mig och jag blev pressad till att köpa den och nu kan jag i stort sätt inte bli av med den för ingen vill köpa den så ja jag är välmedveten om min situation

Om du blev pressad till ett köpa den så kanske du ska göra dig av med ditt riktiga problem? För det där är knappast en sund relation. Börja sedan att gå i terapi för att inte hamna i en medberoendesituation igen.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Baklänges

Kunnig medlem
Poäng: 366
Blev medlem
28 Januari 2024
Meddelanden
296
Mottagna reaktioner
190
Poäng
366
Jag köpte den från riddermark för 650K och nu efter 1 år vill de köpa den för 350K trots att jag bara kört 1000km sedan köp hos dem…
Men då kan du åtminstone få bort billånet på 320k.? Och trycka in lite pengar på annat tex en buffert? För det lånet stod i ditt namn också eller hur?
 

Blahablaha

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
20 December 2021
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Men då kan du åtminstone få bort billånet på 320k.? Och trycka in lite pengar på annat tex en buffert? För det lånet stod i ditt namn också eller hur?
Sorry ser nu att jag skrev fel på mitt inlägg, billånet är 420K och inte 320K, varför jag kommer ha kvar lån om jag säljer bilen
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp