- Blev medlem
- 22 December 2021
- Meddelanden
- 733
- Mottagna reaktioner
- 687
- Poäng
- 607
Hade samma, de ville ha dokument men gick inte att bifoga dokument, hur sjukt. Gav de länk till Onedrive mm men till slut fixade de så det gick att bifoga. Massa turer fram och tillbaka och orsakar en jäkla stress hos mig med hoten om att spärra mina konton vid ett visst datum. Fan att jag inte anmälde dem. Tänk om alla gjorde detPågår fortfarande...
Swedbank är så jobbig....
Jag lyckades få kontoutdrag från Brita AB och och Trustly. Så jag skickade det till Swedbank. Får tillbaka svar att dokument inte går att öppna, funkar bra för mig. Så jag ställer vilken av dem två som inte funkar att öppna och skriver lösenord till dem som behövs för att filen från Trusly ska kunna öppnas. Får tillbaka svar att de inte tar inte emot filer med lösenord och svarar inte om Brita filen. Jag skriver till dem igen där jag säger att jag fick sådan dokument av Trustly och att det inte går på annat sätt. Undrar om jag kan ta skärmbilder på det istället. Frågar igen om Brite fil går att öppna då den inte är skyddad och borde gå. Får svar av Swedbank att jag kan skicka om det står klart och tydligt. Får inte svar igen om Brite dokumentet. Så där är jag nu... de är så jobbiga.... sämsta skitet jag har varit med om...