• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Vw finans billån bisnode

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 950
Mottagna reaktioner
6 139
Poäng
3 907
Audi A1 Sportback. Återkommer som sagt var när jag ser vilken förfrågan som gjorts. Men jag misstänker starkt att det är Bisnode.

Hade dom något erbjudande nu eller vanligt pris? Min väninna leasar den för 2195kr/mån, men tror det var på erbjudande... :) ...men vad hade Du för senast deklararerad inkomst?
Det är en liten, tuff bil iallafall... :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Johan W

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
23 Oktober 2018
Meddelanden
288
Mottagna reaktioner
101
Poäng
307
Hade dom något erbjudande nu eller vanligt pris? Min väninna leasar den för 2195kr/mån, men tror det var på erbjudande... :) ...men vad hade Du för senast deklararerad inkomst?
Det är en liten, tuff bil iallafall... :)
Vanligt pris. Jag betalade betydligt mer än 2195. Det låg på runt 3400 men då har jag ett antal tillval + full försäkring i det priset.

Taxerad inkomst runt 350.000 men en jävla massa förfrågningar + högt underskott.

Ja, jag hoppas det blur bra med den bilen. ☺️
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Ansökte du online eller i butik?

Har precis blivit beviljad privatleasing av en Audi -19 . Har inte fått förfrågandekopia än. Återkommer när jag får det.
Lustigt att man inte kan ta ut 1000kr från sitt Credwaykonto som man alltid skött betalningarna till samtidigt som man kan ”köpa” en ny bil ☺️
 

Johan W

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
23 Oktober 2018
Meddelanden
288
Mottagna reaktioner
101
Poäng
307
Ansökte du online eller i butik?
Online. Har fortfarande inte fått någon omfrågandekopia märkligt nog. Dock har säljaren garanterat att kreditprövning är gjord och att krediten är godkänd.

Leveranstid på 3 månader dessvärre. Men det är väl rätt standard på nya bilar.
 

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Online. Har fortfarande inte fått någon omfrågandekopia märkligt nog. Dock har säljaren garanterat att kreditprövning är gjord och att krediten är godkänd.

Leveranstid på 3 månader dessvärre. Men det är väl rätt standard på nya bilar.

Logga in på minupplysning.se med ditt bankid så ser du om de tagit en upplysning via bisnode.
 
S

Smskosing

Gäst
Poäng: 0
Stort grattis har med sökt men ångrade mig de tar full bisnode med förfrågningar risk och fastighets innehav , måste ändå då vart hög risk på dig har 10 ff och 25 risk på bisnode du borde ha högre och fick godkänd kredit på det , stort stort grattis återigen är 99,95 procent kört med många ff för lån och du lyckades !
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp