• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Vw finans billån bisnode

Johan W

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
23 Oktober 2018
Meddelanden
288
Mottagna reaktioner
101
Poäng
307
Nu kom omfeågandekopian. Och mycket riktigt, som flera har sagt, så var det Bisnode.
Det som dock är märkligt är att det på denna ”bara” finns 23 förfrågningar jämfört med den jag fick för någon vecka sedan då jag hade 75ff.
Finns det olika sorter och vad är i så fall skillnaden?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Norsken79

Aktiv medlem
Poäng: 37
Blev medlem
7 April 2016
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
11
Poäng
37
jeg hentet min nye Audi for litt over en uke siden. de tok bisnode.
jeg har super kass rating der med 28 ff men på uplysningen de tok så har jeg 10 ff og kreditrisk på 22 med score på 536.
jeg har leaset en audi a1 sportback s.line men nu har jeg gått up til en a3 s.line.
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Nu kom omfeågandekopian. Och mycket riktigt, som flera har sagt, så var det Bisnode.
Det som dock är märkligt är att det på denna ”bara” finns 23 förfrågningar jämfört med den jag fick för någon vecka sedan då jag hade 75ff.
Finns det olika sorter och vad är i så fall skillnaden?
Jag har sett olika bisnode upplysningar men vet inte exakt skillnaderna
 

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Dåliga enligt Bisnode själva- kreditbetyg 1 kredit avrådes . Deras betygsskala verkar enbart luta sig mot antalet förfrågningar. Och ja det har jag många.
I övrigt inga anmärkningar och årsinkomst ca 450 000.
 
F

Ferrari

Gäst
Poäng: 0
Verkar som de kollar mer att man har en viss inkomst och struntar i antal förfrågningar. Det är ju leasing/hyra bilen som gäller, de tar väl tillbaka bilen om man inte betalar?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 525
Mottagna reaktioner
12 903
Poäng
9 787
Verkar som de kollar mer att man har en viss inkomst och struntar i antal förfrågningar. Det är ju leasing/hyra bilen som gäller, de tar väl tillbaka bilen om man inte betalar?

Och fakturerar på typ restskuld eller liknande
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 361
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Helt sjukt att man kan plocka ut en Volkswagen och Audi bara så där på Leasing men att få ett abonnemang hos Tele2 på Bisnode, ja det är omöjligt.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 525
Mottagna reaktioner
12 903
Poäng
9 787
Helt sjukt att man kan plocka ut en Volkswagen och Audi bara så där på Leasing men att få ett abonnemang hos Tele2 på Bisnode, ja det är omöjligt.

Om du vill prata med din moster i Karlshamn får du helt enkelt privatleasa en bil och köra dit i stället för att fixa telefonabonnemang.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp