- Blev medlem
- 22 December 2021
- Meddelanden
- 733
- Mottagna reaktioner
- 687
- Poäng
- 607
Varit med om precis samma med Swedbank att man får olika svar varje gång man ringer, som om de säger saker för att bli av med en och så blir det nästa person som svarars problem. Vissa grejer som du skriver, gör de ju inte ens. Då frågar jag men hur kunde den personen säga så då? Såklart inget svar på det. Anmälde dem till deras egen kundombudsman en gång men såklart resultatlöst. Tror inte alls de bryr sig om kunderna där inneJa, de suger verkligen. Att man måste ha underlag för varje transaktion. Måste jag skriva avtal med varje person jag swishar? Så dåligt.... De frågar efter transaktioner som har gjort 1,5 år sedan...
Jag ringde deras kundservice igen och förklarade att de har gjort en sådan förfrågan tidigare i år. Hon jag pratade verkade jättetrevlig och sa till mig att hon kan förmedla dem de jag sa och att jag inte behövde svara på det själv igen.
Hon sa att jag skulle vänta lite så jag väntade i samtalet och efter 3 minuter avbröts samtalet. Så jag vet inte om hon kommer göra det då samtalet avbröts. Så jag ringde upp de igen, då svarade annan person. Då förklarade jag till personen att jag hade kontakt med hennes kollega och att hon skulle prata med relevanta avdelningen om detta. Då sa den personen att de inte gör så och att jag måste göra det.. Assåååå de säger så olika..... Blir så trött och arg på det...