• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Dags för en samlingslån ansökan

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Ja, det måste vara rätt tillfredsställande och se skulder försvinna så när man ser det svart på vitt. Är inte super haj på Excel men får försöka luska mig fram hur man gör! Är som du säger bättre att jobba ner skulderna än att försöka släcka dom och ha mer och betala på. Ska verkligen ge det ett försök!


Ska du vänta nu ?

Jag skulle kolla om.nåt råka hända igen på min betyg och det har hänt igen en förändring
 

Bilagor

  • Screenshot_20201227-095114_Chrome.jpg
    Screenshot_20201227-095114_Chrome.jpg
    271.5 KB · Visningar: 141
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
243
Poäng
447
Ska du vänta nu ?

Jag skulle kolla om.nåt råka hända igen på min betyg och det har hänt igen en förändring


Jag vet inte, är väldigt förvirrad :facejoy: hade velat söka men samtidigt är jag rädd att det inte kommer ett ända erbjudande osv :facejoy: tror inte det har hänt något, kanske imon när det är en arbetsdag. Men hur kommer det sig att det sjunker för dig fast det inte har försvunnit något ff ? :thinking::tummen:
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Jag vet inte, är väldigt förvirrad :facejoy: hade velat söka men samtidigt är jag rädd att det inte kommer ett ända erbjudande osv :facejoy: tror inte det har hänt något, kanske imon när det är en arbetsdag. Men hur kommer det sig att det sjunker för dig fast det inte har försvunnit något ff ? :thinking::tummen:

Vet inte tror det e algoritmer som många skriver , jag har ju 150k krediter mer än dubbla inkomst.betalar av och inte tagit förfrågningar åå.länge ... så närmar sig den 2januari där en ff försvinner och när in på en till... kanske har med det o göra .... man är sugen men får hålla mig disciplinerad 2 veckor till .... när.man väntat så länge
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
243
Poäng
447
Vet inte tror det e algoritmer som många skriver , jag har ju 150k krediter mer än dubbla inkomst.betalar av och inte tagit förfrågningar åå.länge ... så närmar sig den 2januari där en ff försvinner och när in på en till... kanske har med det o göra .... man är sugen men får hålla mig disciplinerad 2 veckor till .... när.man väntat så länge

Ja, jag har ju tyvärr närmare 600 i lån och 286 i årsinkomst och 126 i underskott :'( ja, det är ju så pass nära för dig nu med :tummen: min nästa ff försvinner 30 mars och sen 4 i slutet av maj. Jag går i tankarna att det inte är långt till mars egentligen.
Men samtidigt hade de flesta summor gjort nytta.
Och min tanke var att söka och blev v det så blev det och då försöker jag inte mer än tills alla andra har försvunnit.

Är så splittrad i mitt lilla huvud just nu.

Mwn ska absolut göra en sån Excel tabell så man får mer översikt
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Ja, jag har ju tyvärr närmare 600 i lån och 286 i årsinkomst och 126 i underskott :'( ja, det är ju så pass nära för dig nu med :tummen: min nästa ff försvinner 30 mars och sen 4 i slutet av maj. Jag går i tankarna att det inte är långt till mars egentligen.
Men samtidigt hade de flesta summor gjort nytta.
Och min tanke var att söka och blev v det så blev det och då försöker jag inte mer än tills alla andra har försvunnit.

Är så splittrad i mitt lilla huvud just nu.

Mwn ska absolut göra en sån Excel tabell så man får mer översikt

Jag vet att januari är den tuffaste månaden , men med närmaste vänner kanske o familj du läser det sen e ju efter januari mars nära , så kommer det gå ännu längre ner och kommer se ännu bättre ut
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
243
Poäng
447
Jag vet att januari är den tuffaste månaden , men med närmaste vänner kanske o familj du läser det sen e ju efter januari mars nära , så kommer det gå ännu längre ner och kommer se ännu bättre ut

Ja, det sägs att det är det, men kommer få ut rätt bra lön ändå I januari då jag har kunnat jobba i tre veckor utan att behövt vabba för en gångskull. Sen ska jag skicka in en ny jämnkning. Måste sätta mig ner och göra en sån tabell så jag inte gör något dumt. :rolleyes: är så himla osäkert med 8.4 i betyg är som ett spel men just nu känns det som jag behöver vänta
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Ja, det sägs att det är det, men kommer få ut rätt bra lön ändå I januari då jag har kunnat jobba i tre veckor utan att behövt vabba för en gångskull. Sen ska jag skicka in en ny jämnkning. Måste sätta mig ner och göra en sån tabell så jag inte gör något dumt. :rolleyes: är så himla osäkert med 8.4 i betyg är som ett spel men just nu känns det som jag behöver vänta


Jag tror om vi båda kommer under 5% så borde det gå att lösa några erbjudande, I mars år du nere där tror jag
 

brokoly

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
16 Juni 2017
Meddelanden
614
Mottagna reaktioner
215
Poäng
417
Ja, jag har ju tyvärr närmare 600 i lån och 286 i årsinkomst och 126 i underskott :'( ja, det är ju så pass nära för dig nu med :tummen: min nästa ff försvinner 30 mars och sen 4 i slutet av maj. Jag går i tankarna att det inte är långt till mars egentligen.
Men samtidigt hade de flesta summor gjort nytta.
Och min tanke var att söka och blev v det så blev det och då försöker jag inte mer än tills alla andra har försvunnit.

Är så splittrad i mitt lilla huvud just nu.

Mwn ska absolut göra en sån Excel tabell så man får mer översikt
Just underskott har blivit förstorat här på forumet enligt mitt tycke. Underskott kan absolut ses som negativt men det spelar en mikroskopisk del i en ansökan där belåningsgrad, inkomst, ff, krediter osv spelar en betydligt större roll.
Jag fick 7 erbjudanden i våras hos lendo och då har jag 140k i underskott
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Just underskott har blivit förstorat här på forumet enligt mitt tycke. Underskott kan absolut ses som negativt men det spelar en mikroskopisk del i en ansökan där belåningsgrad, inkomst, ff, krediter osv spelar en betydligt större roll.
Jag fick 7 erbjudanden i våras hos lendo och då har jag 140k i underskott


Kan någon förklara belåningsgrad
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp