• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Dags för en samlingslån ansökan

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Ja
Ett jätteklokt beslut tycker jag! Du fixar detta!
Planering är A och O . Vet det kan vara jobbigt att bokföra och redovisa sin ekonomi varje månad.
Men det är så värt det att ha koll och sedan betala 49kr/mån för minUC för att ha koll!
Dessa 3500 kr som du får över framöver är ju superbra att använda till att betala av mer.
Kanske spara något också? Om du åker på ännu mer vabb framöver är det skönt att ha några tusenlappar på ett konto till nästa månadsräkningar.

Jag är säker på att ditt 2021 kommer att bli grymt!
Ja, de kanske inte är dumt att spara lite, känns som allt är så osäkert med corona och det.

Ja, hoppas du får ditt samlingslån och ditt 2021 med kommer bli grymt! Ser fram emot och följas!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Ja

Ja, de kanske inte är dumt att spara lite, känns som allt är så osäkert med corona och det.

Ja, hoppas du får ditt samlingslån och ditt 2021 med kommer bli grymt! Ser fram emot och följas!

Ikväll försvinner en ff från 5 till 4 hoppas det blir en hopp ner igen som sist , vad tror du
 

Bilagor

  • Screenshot_20201227-095114_Chrome.jpg
    Screenshot_20201227-095114_Chrome.jpg
    271.5 KB · Visningar: 125

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Ikväll försvinner en ff från 5 till 4 hoppas det blir en hopp ner igen som sist , vad tror du

Det borde ända något, känns som de borde bli något på 6 men känns som man aldrig vet med uc :axelryck:
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Det borde ända något, känns som de borde bli något på 6 men känns som man aldrig vet med uc :axelryck:

Ja det har du rätt i vi får se kommet det till 6 så e jag nöjd eftersom en till försvinner om 1 vecka .... nu är det nära
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Ja det har du rätt i vi får se kommet det till 6 så e jag nöjd eftersom en till försvinner om 1 vecka .... nu är det nära

Ja, nu är det nära :D hur många hade du kvar efter den 11? Jag tror du gör rätt i att söka den 11 för jag skulle intr bli förvånad om uc uppdatering görs den veckan iallafall

De kliar i fingrarna att söka ett lån då jag har några räkningar som jag inte kunde betala men vet att jag kan göra det i januari, så jag får hålla ut :facejoy: intala mig själv att det är inte långt till sista mars eller maj egentligen och speciellt inte om jag jobbar ner skulderna då blir det bara bättre och bättre varje månad :folded:
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Det som är så himla bra att vänta med att söka är inte bara att du får bättre betyg och större chans.
Utan också att över tid så upplever jag att jag får en helt annan syn på pengar.
Det jag menar är att jag lever på med mindre pengar och ser att jag verkligen klarar mig över tid.
Förut när jag handlade på faktura så hade jag såklart mer, men inte sjutton var jag lyckligare för det.
Utan blev bara ledsen när sedan konto/fakturor skulle betalas. Då fanns det inga pengar kvar alls och till slut började jag g back varje månad. Nu kan jag inte handla på faktura någonstans utan bara direktbetalning. Det har ändrat min syn på lån totalt!
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Ja, nu är det nära :D hur många hade du kvar efter den 11? Jag tror du gör rätt i att söka den 11 för jag skulle intr bli förvånad om uc uppdatering görs den veckan iallafall

De kliar i fingrarna att söka ett lån då jag har några räkningar som jag inte kunde betala men vet att jag kan göra det i januari, så jag får hålla ut :facejoy: intala mig själv att det är inte långt till sista mars eller maj egentligen och speciellt inte om jag jobbar ner skulderna då blir det bara bättre och bättre varje månad :folded:

Efter den 9 hade ja 3ff kvar då men söker den 11 pga det är en måndag och tänker mig att de vanlig vardag efter alla röda dagar innan ... så med 3ff är målet o söka
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Sen förstår jag dig att det kliar men håll ut, kliar mig med nu men fan 1vecka kvar kan jag hålla ut efter så många år väntan
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Detta brukar vara standard för mig pga belåningsgrad och att man alltid tog ut betalningar man gjorde pga man annars ej klarat av , men iår med hjälp av nära m.m och denna forum kom jag ner och snart nere på 3ff som är fullt okej att ha .... annars brukar jag ligga på den bilden jag skicka och mer än så I % vanligtvis
 

Bilagor

  • Screenshot_20201227-100812_Messenger.jpg
    Screenshot_20201227-100812_Messenger.jpg
    394.2 KB · Visningar: 93

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Det som är så himla bra att vänta med att söka är inte bara att du får bättre betyg och större chans.
Utan också att över tid så upplever jag att jag får en helt annan syn på pengar.
Det jag menar är att jag lever på med mindre pengar och ser att jag verkligen klarar mig över tid.
Förut när jag handlade på faktura så hade jag såklart mer, men inte sjutton var jag lyckligare för det.
Utan blev bara ledsen när sedan konto/fakturor skulle betalas. Då fanns det inga pengar kvar alls och till slut började jag g back varje månad. Nu kan jag inte handla på faktura någonstans utan bara direktbetalning. Det har ändrat min syn på lån totalt!

Ja, jag har bara spenderat och köpt på avbetalningar. Detta är "nyttigt" för mig ändå att inse pengar värde osv. De kliar I fingrarna som attans, har nämligen några räkningar som jag inte kan betala förens i januari. Har även gjort en Excel och det var verkligen en ögonöppnare! Jag ska först priotera de lån som ger missbrukad kredit och sedan försöka trycka in så mkt pengar som möjligt i krediterna så det ser bra ut till sista maj. Väntar fortfarande på svar på min nya ansökan på jämnkning och då kan jag iallafall få ut 33500 plus 2000 i barnbidraget som jag helst lägger på kläder till barnen än mina skulder! Känns som en evighet till lönen, ska bli spännande vad uc uppdateringen gör med betyget med. :axelryck::facejoy: ska lägga fokus på att bli av med mitt socker sug detta år med för där finns det mycket pengar att hämta kan jag lova! :rolleyes::facejoy:
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp