• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Man börjar ju bli orolig vad som pågår egentligen på UC. Behöver den här uppdateringen. Tror ni dom skulle komma undan med att helt enkelt inte uppdatera överhuvudtaget denna månad med tekniska problem som orsak?
Ja det är tröttsamt med all den här väntan, särskilt som det varit fel, buggar och missvisande siffror den här gången:confused: Tror fortfarande att det jag fick se en ”glimt av” förra veckan på morgonen den 13/10 är det kreditbetyg jag kommer att få. Det var inget fantastiskt men i alla fall rimligt;)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 262
Mottagna reaktioner
862
Poäng
717
Givetvis kan det ske tekniska problem. Det problemet jag ser är väl att flera har hört av sig till dom sedan 14:e efter allt strul och sedan får svaret att det ska lösa sig en dag, sen blir det nästa dag, sen nästa dag.

Sen är det ju inte heller första gången de har tekniska problem, varannan dag är tjänsten tillfälligt nere och de är ändå landets största kreditupplysningsföretag, så lite högre standard tycker jag inte är märkligt att gnälla över.
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Givetvis kan det ske tekniska problem. Det problemet jag ser är väl att flera har hört av sig till dom sedan 14:e efter allt strul och sedan får svaret att det ska lösa sig en dag, sen blir det nästa dag, sen nästa dag.

Sen är det ju inte heller första gången de har tekniska problem, varannan dag är tjänsten tillfälligt nere och de är ändå landets största kreditupplysningsföretag, så lite högre standard tycker jag inte är märkligt att gnälla över.
Med tanke på att vi betalar för tjänsten tycker jag man kunde begära mer än det här
 

Lillchefen

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
20 September 2020
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
9
Poäng
26
Givetvis kan det ske tekniska problem. Det problemet jag ser är väl att flera har hört av sig till dom sedan 14:e efter allt strul och sedan får svaret att det ska lösa sig en dag, sen blir det nästa dag, sen nästa dag.

Sen är det ju inte heller första gången de har tekniska problem, varannan dag är tjänsten tillfälligt nere och de är ändå landets största kreditupplysningsföretag, så lite högre standard tycker jag inte är märkligt att gnälla över.
Sjävklart ska man lämna kritik om något inte funkar, instämmer till 100%! Med flesta i den här tråden pratar inte om deras onlinetjänster, utan själva uppdateringen för kreditengagemanget.
Dom har ju till imorgon på sig, de är inga konstigheter.
 

Carla

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
6 Juni 2020
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
43
Poäng
147
Såklart uppdatering kommer. Ibland får man ju räkna med att de ibland sker tekniska problem, inga konstigheter. De är detta som blir så fel när de väl händer är att man är ''bortskämd'' att uppdateringen har skett i tidigt skede innan och när de väl behöver vänta in i sista sekund så sitter folk och gnäller. Förstår att den är viktig, men de är väl mycket bättre att dom drar ut på de så långt dom kan och de blir riktigt?
Du har nog rätt! Håller tummarna för en riktig och korrekt uppdatering vid midnatt!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp