knäckt av verkligheten- samla ihop alla skulder- inse faktum- det går inte längre så in med en ansökan i oktober.

fick nytt jobb- förhandlade med 23 kreditgivare, sålde bilen, köpte en för 9 tusen, sålde prylar, ändrade försäkringar/bytte bolag och lyckades få allt återkallat fr KF innan utmätning.

detta skulle jag minsann klara. Återkallade min ansökan för några veckor sedan

Så dumt.
😕ser nu efter 3 månader att det går verkligen inte. Trots att jag har betalat hur mkt som helst så är jag minus.
Ny ansökan är inskickad idag för nu har jag gjort allt jag kan. Min nettolön trots jämkning räcker inte till.
Är så klart orolig över utmätning, hur snabbt den kommer igång, om jag inte får glida över fr provanställning till fast osv.
Men vet ni, det som händer det händer. Jag är duktig och omtyckt och jobbar statligt där UC krävdes för anställningen och jag klarade mig med några dagar till godo.
Nu börjar kuverten trilla in igen och anmärkningar likaså.
Har kämpat, inte tagit nya lån, förhandlat, betalat och nu ger jag mig.
Skuld nästan 1,5 milj. Några skulder 9 år gamla, jag är 54 år och så hjärntrött.
Uppkomst: utsatt f grovt bedrägeri, lån för att lösa lån, lappa o laga o till slut med blancolån, sms- o snabblån.
Trodde aldrig att jag skulle hamna där jag är.
Ångrar att jag återkallade min ansökan nu får jag börja om i kötiden

.
Tack för alla inlägg, jag läser allt och letar efter kommentarer som rör min situation.